1 Şubat 2013 Cuma

asla'lar

eski blogda Onur kendince bir mim hazırlamıştı
asla yapmadığınız... şeyler şeklinde
blog bir kız adı olduğundan istediği her şeyi yazamamıştı
bir madde o yazıyodu 
bi madde ben
başta normal normal şeyler yazıyoduk
ben asla ıspanak kereviz bamya yemem dedim
o asla balık yemem yazdı
ben asla rakı içmem dedim
o sevgilimi asla aldatmam dedi
falan güzel güzel yazıyoruz
tek ağızdan ama 
sonra iş gıcıklaştı 
benim inadıma asla sigara içmem dedi
ben asla aşkımın kıskancağı insanlarla konuşmam görüşmem dedim falan
eğlenceli bir gündü

şimdi düşünüyorum da
asla larım değişmiş

mesela artık;
  • asla sigara paketi almıcam. teklif eden olursa otlanıyorum, bırakamadım onun istediği gibi olamadı 
  • asla babamı tam affedemicem 
  • asla anneme hak vermicem
  • asla Onur'u unutmıcam
  • asla kimseyi Onur gibi sevmicem
  • asla merlini izleyemicem çünkü prens ona o kadar benziyo ki yüreğim kaldırmıyo
  • asla klasik müzik dinleyemicem
  • asla kevaşelere ısınamıcam
  • asla çocuk yapmıcam
  • asla uyuşturucu işlerine bulaşmıcam 
  • asla yuva yıkan olmıcam
  • asla evli bir erkekle görüşmicem
  • asla bir daha intihara kalkışmıcam
  • asla uçağa binemicem korkumdan
  • asla zayıf olamıcam
  • asla fütürsuzca flörtleşen bir kız olmıcam
  • asla içimdeki ezik kişiyi öldüremicem
  • asla kana bakamam
şimdilik bu kadar

4 yorum:

  1. Onur zamanı da şimdi de "Asla"ların kötü değilmiş ki ne mutlu.

    YanıtlaSil
  2. Mim olayı ayrı bir sıkıntı :))

    YanıtlaSil
  3. asla:)demeden ,sizide bana bekliyorum ,sitenize katılıyorum .
    http://demodeyiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Büyük lokma ye ama büyük konuşma, ve asla ASLA deme çünkü Allah gerçekten asla dediğin şeyleri yaşatmadan almıyor canını :)

    YanıtlaSil