1 Şubat 2013 Cuma

son #2

bitti
ben acımı layığıyla yaşadım
sana saygıda kusur etmedim
içimde en derinde en saygın ve en özel yerde olacaksın
80lik ihtiyar olsam da bugün ölsemde biliyorum ki
sen beni çok sevdin
ben seni çok sevdim

ölüm bir gerçek
acı ve kaskatı karşımda

bilgisayarım denizin derinliklerinde
ama anılar mektuplar resimler
evde bir teneke kutu içinde
önceleri sürekli onlara sarılır ağlardım
ölü gibi yatıp yataktan çıkmazdım
ama hayatımı daha fazla öyle geçiremem dedim
yeni bir başlangıç için 
seninle emeklilik planları kurduğumuz sahil şehrine gittim
yeni bir düzen kurdum

önceleri herkese seni anlatır acıtasyon yapardım
sanki daha çok acı çekmeliyim 
ve acım katlanarak çoğalmalı herkesle
ama yok öyle bir dünya

acım içimde
sevgim
anılarım
kırgınlıklarım bitti
kızgın değilim
olsan süper olurdu
yoksun alıştım
gülüp içebiliyorum
çalışıyorum
arkadaşlarla yemeğe çıkıyorum
şansım varsa tekrar sevebilirim bile
bilmiyorum

hayatımda olduğun için
beni sonsuz sevdiğin için
beni çok mutlu ettiğin için
en güzel yıllarımı yarattığın için 
sana sonsuz teşekkürler Onur
iyi ki vardın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder